beantwoord

uploaden nieuwe pasfoto voor bestaande OV chipkaart

  • 6 March 2024
  • 9 reacties
  • 229 Bekeken

Ik kreeg van de NS de volgende mail:

 
Beste heer Agricola, 
 
Graag ontvangen wij van u een nieuwe digitale pasfoto
Uw OV-chipkaart met daarop uw NS-abonnement is vijf jaar geldig. Uw huidige OV-chipkaart is bijna vijf jaar oud en zal daarom op korte termijn vernieuwd moeten worden.  Wij willen ervoor zorgen dat u als NS-abonnementhouder automatisch en tijdig uw nieuwe OV-chipkaart per post thuisgestuurd krijgt.  Daarvoor hebben we een nieuwe recente pasfoto van u nodig.
 
Upload nú een pasfoto, zodat we u uw nieuwe OV-chipkaart op tijd kunnen toezenden
Voor de productie van uw nieuwe OV-chipkaart hebben we een nieuwe pasfoto van u nodig. Klik op onderstaande link om uw nieuwe pasfoto bij NS aan te leveren:

Helaas staat er niet de link bij die ik kan klikken. kent iemand de juiste site?

Bij voorbaat dank!

 

icon

Beste antwoord door Melissa NS 6 March 2024, 21:43

Bekijk origineel

9 reacties

Goedenavond Frank Agricola, Welkom op de NS Community!

Vervelend dat de link niet is bijgevoegd. Mijn excuses voor het ongemak. Via deze link kan je jouw foto uploaden: Upload je pasfoto | NS.

Badge +3

Goedenavond Frank Agricola, Welkom op de NS Community!

Vervelend dat de link niet is bijgevoegd. Mijn excuses voor het ongemak. Via deze link kan je jouw foto uploaden: Upload je pasfoto | NS.

De referentiecode uit mails met ontbrekende link wordt niet blijkbaar niet geaccepteerd (al een paar voorbeelden van hier op de Community).

De datum tot wanneer je een foto kunt uploaden staat dan ook op ‘0’ (nul) in die foutieve e-mails?

ik heb hetzelfde probleem. Moet ik wachten op een nieuwe e-mail?

@Melissa NS 

Ik heb ook die mail zonder link, maar via jouw link krijg ik de melding:

Kaartnummer en/of referentienummer is niet juist.

 

Badge +3

@Melissa NS

Ik heb ook die mail zonder link, maar via jouw link krijg ik de melding:

Kaartnummer en/of referentienummer is niet juist.

Dat dus, de mails kloppen niet maar hopelijk snel een nieuwe (met werkende link of referentiecode).

Al bekend wanneer NS de nieuwe email met de juiste en werkende link gaat toesturen?

Reputatie 7
Badge +1

Al bekend wanneer NS de nieuwe email met de juiste en werkende link gaat toesturen?

Die zouden al enige tijd geleden verstuurd moeten zijn. Kijk ook even in je spambox.

Ik wacht nog steeds:
 

Helaas hebben we u eerder een e-mail gestuurd met daarin missende en incorrecte informatie. Excuses hiervoor.

De juiste e-mail om u van dienst te kunnen zijn voor een nieuwe OV-chipkaart komt er spoedig aan. Zo kunt u wel op de juiste manier een nieuwe pasfoto aanleveren.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Reputatie 7
Badge +3

Ik wacht nog steeds:
 

Helaas hebben we u eerder een e-mail gestuurd met daarin missende en incorrecte informatie. Excuses hiervoor.

De juiste e-mail om u van dienst te kunnen zijn voor een nieuwe OV-chipkaart komt er spoedig aan. Zo kunt u wel op de juiste manier een nieuwe pasfoto aanleveren.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Dan kun je het beste telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen in de reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens.

Reageer