Ik woon in het buitenland. Een half jaar geleden heb ik een Flex abonnement en een OV Chipkaart aangevraagd met een adres in Nederland (mijn zoon). Ik heb de kaart nooit ontvangen maar elke maand wordt vijf euro afgeschreven van mijn Nederlandse rekening. Ik heb al vele malen gebeld met de NS maar ik kom er niet doorheen. Ik heb meerdere malen ge e-maild maar ik krijg nooit antwoord. Kortom: een valkuil. Niet fijn. Help mij s.v.p. NS! Heeft iemand een suggestie hoe ik uit deze valkuil kan komen? Hartelijk dank bij voorbaat!
Het is een kwestie van geduld tot u wel contact krijgt. Het is enorm druk. Als u in het buitenland woont, kunnen de telefoonkosten een probleem worden, doe het via de Chat van Klantenservice.
Uiteindelijk lukt het wel maar meer dan een half uur wachten is niet ongebruikelijk. De valkuil is te weinig geduld en te snel verbreken, ;-)
Bedankt Tom, ik waardeer het dat je de moeite neemt om te antwoorden!
Telefoonkosten zijn inderdaad een probleem. Ook zes keer zelfs meer dan een half uur wachten. Ik kom er niet door. Druk is op een gegeven moment geen excuus meer voor ronduit slechte service. Helaas.
NS heeft geen mail-adres voor klanten. Je zult op jouw mails geen antwoord krijgen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.