Hallo, er is een debetkaart afgeschreven bij het verlaten van de poort en het betreden van de poort 10 € Ik wil een terugbetaling.
Bladzijde 1 / 1
Wij kunnen dit niet terugbetalen voor u. Mogelijk heeft u niet ingecheckt of wel ingecheckt bij een andere vervoerder. Om welke reis gaat dat precies?
Hey Doaa Abdulla. Welkom bij de NS Community.
Is dit gebeurd bij een NS poortje? Dan kun je het beste contact opnemen met de Klantenservice, daar kun je dan verder geholpen worden. Als dit bij een andere vervoerder is geweest dan kan je hier een claim indienen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.