Ik wil een vergeten in/uit check terugvragen, maar de NS geeft aan dat ik reeds het maximum aantal ritten heb teruggevraagd. Dit klopt voor kalender jaar 2024 (3 ritten) maar niet voor 2023 waar ik de ritprijs van wil laten corrigeren (nog maar 1 vergeten uitcheck gevraagd te corrigeren). Hoe kan dit.
Bladzijde 1 / 1
Is het langer geleden?
Uit de AVR:
8. In het geval van een Vergeten Check-Out (VCO) kunt u tot maximaal 6 maanden na de reisdatum een restitutieverzoek indienen bij NS.
dank je Thom, nee, het is die van november 2023, dus <6 maanden geleden. Gek toch?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.