beantwoord

vergeten uit te checken?

  • 2 November 2021
  • 8 reacties
  • 421 Bekeken

 

 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 2 November 2021, 13:45

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Jessica en welkom op de Community! 

Ik zie dat je verder geen toelichting hebt gegeven dus ik reageer wel even op het onderwerp. Als je vergeten bent uit te checken, kun je dit zelf corrigeren via je Mijn NS-account. Ook is het mogelijk om contact op te nemen met onze klantenservice om dit te laten corrigeren.

Goedemorgen 

Graag zou ik willen weten hoe ik mijn geld kan terug krijgen voor het niet “uitchecken” van mijn reis naar Alkmaar.

daar er een deel van de poortjes open stonden konden we hier doorlopen om vervolgens uit te checken bij de laatste poortjes om het station te verlaten.

nu is er dus €20 in rekening gebracht en deze wil ik graag terug daar ik netjes heb in en uitgechecked.

 

groet Raymond 

 

 

 

Ik wil je het advies geven om het andere bericht in dit topic te lezen!

Goedemorgen 

hier staat niets?

Reputatie 7

@Dorjee :

 

Ik zie dat je verder geen toelichting hebt gegeven dus ik reageer wel even op het onderwerp. Als je vergeten bent uit te checken, kun je dit zelf corrigeren via je Mijn NS-account. Ook is het mogelijk om contact op te nemen met onze klantenservice om dit te laten corrigeren.

Goedemorgen 

dit heb ik geprobeerd maar er word aangegeven dat dit niet kan bij NS flex.

daar ik heb uitgecheckt en vervolgens naar de andere kant moest ivm de bus naar Az en de poortjes open stonden behalve de laatste heb ik mij waarschijnlijk dus weer ingecheckt. Graag vraag ik hierbij dan ook mijn €20 retour

 

 

 

Ik was vergeten uit te checken en kreeg een email van de NS om dat te corrigeren in een link, maar de link geeft aan "

Er zijn technische problemen

Probeert u het later nog eens.”

Ik heb dagelijks 2 weken geprobeerd maar steeds met het zelfde resultaat, "

Er zijn technische problemen

Probeert u het later nog eens.”

NS, hoe lossen we dit op?

Reputatie 7
Badge

U lost dit op door de klantenservice te benaderen. 

Reageer