Ik ben op Schiphol vergeten uit te checken op 28 maart. Ik kan het geld niet terug claimen via de ns omdat er geen reis open staat. Wat kan ik doen?
Bladzijde 1 / 1
Kijk even op uitcheckgemist.nl
Als je daar je gegevens invult, zie je waarschijnlijk dat er op je kaart een uitcheck mist, die kunnen zij corrigeren.
Hoi en welkom bij de NS Community!
Ik zie dat Edwin je al voorzien heeft van een oplossing. Mocht dit niet lukken, kun je altijd even contact opnemen met onze klantenservice.
Hoi, ik krijg het enailbericht dat ik op 12 april vergeten ben uit te checken eindhoven centraal. Dat is vreemd. Daar staan poortjes. Zonder uit te checken kom ik niet ‘buiten’. Ik ga ervan uit dat dat betrouwbaar is. Wat gaat er mis?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.