Volgens de productvoorwaarden kan ik tot 6 maanden terug geld terug vragen bij “vergeten uit te checken”, maar op de website zie ik slechts 2 maanden aan reishistorie. Dit maakt het onmogelijk om mijn recht uit te oefenen.
Bladzijde 1 / 1
Hallo SanderBessels en welkom bij de NS Community!
Je kan in dit geval het beste even contact opnemen met mijn collega's van de Klantenservice. Daar is het namelijk mogelijk om verder terug te gaan in de tijd, ook als de reishistorie niet volledig is of niet ver genoeg teruggaat.
Als je maar 2 maanden reishistorie ziet zul je misschien een nieuwe ov-chipkaart hebben, en de oude verwijderd uit Mijn NS?
Bij meerdere ov-chipkaarten kan je de kaart selecteren waarvan je de reishistorie wilt zien.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.