Skip to main content
Antwoord

verkeerd berekende reiskosten

  • June 13, 2022
  • 12 reacties
  • 143 Bekeken

In de applicatie had ik informatie die ik vergat te stuiteren na de reis. Ik vroeg de servicedame op het station om hulp en ze scande mijn kaart voor de tweede keer. Ik heb twee reizen gehad en moet er voor drie betalen.

 

Beste antwoord door ICMmetje

Ongeacht wat er gebeurt is kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice.

12 reacties

  • Koploper****
  • June 13, 2022

Het lijkt er op dat u tweemaal hebt proberen uit te checken in Eindhoven. Eerst om 10.42 uur en vervolgens nog een keer om 10.47 uur. Bent u om 10.42 uur wel door de poortjes naar buiten gegaan of bent u toen binnen de poortjes gebleven?

De servicedame op het station heeft er niets mee te maken. Die kan uw kaart lezen maar niet in- of uitchecken.

 


  • Auteur
  • Intercity
  • June 13, 2022

Ik heb 2 keer ingecheckt in Eindhoven omdat de tweede keer dat de dame van de dienst het deed, omdat in de applicatie stond dat ik vergat in te checken . Op die dag ging ik van venlo naar Eindhoven en terug naar venlo. Dus annuleer alstublieft de € 12 die ten onrechte in rekening is gebracht 


  • Koploper****
  • June 13, 2022

Ik heb 2 keer ingecheckt in Eindhoven omdat de tweede keer dat de dame van de dienst het deed, omdat in de applicatie stond dat ik vergat in te checken . Op die dag ging ik van venlo naar Eindhoven en terug naar venlo. Dus annuleer alstublieft de € 12 die ten onrechte in rekening is gebracht

Nee, u hebt zowel om 9.42 als om 9.47 uitgecheckt. Daarom nogmaals de vraag: waar was u tussen 9.42 en 9.47 uur, binnen of buiten de poortjes?


  • Auteur
  • Intercity
  • June 13, 2022

Ik stond achter de poort.  de servicedame opende de poort en checkte me weer uit 


Daniel
Forum|alt.badge.img+2
  • Koploper****
  • June 13, 2022

Maar waarom liet u uw kaart überhaupt een tweede keer uitchecken? Dat u door het poortje gekomen bent is doorgaans al een redelijk sterke aanwijzing dat het uitchecken gelukt was.

De info in de app kan soms nog wel een paar minuten achter lopen.


ICMmetje
  • Reisleider**
  • Antwoord
  • June 13, 2022

Ongeacht wat er gebeurt is kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice.


  • Auteur
  • Intercity
  • June 13, 2022

Ik gebruik het abonnement voor de eerste keer en de kaart en de applicatie,  


  • Auteur
  • Intercity
  • June 13, 2022

Ik wist niet zeker of ik correct had uitgecheckt en hiervoor heb ik de servicedame om hulp gevraagd 


  • Auteur
  • Intercity
  • June 13, 2022

Gelieve een correctie aan te brengen en deze 12 euro op te zeggen


  • Koploper****
  • June 13, 2022

Gelieve een correctie aan te brengen en deze 12 euro op te zeggen

Daarvoor moet u bij de klantenservice zijn, niet op dit forum.

 


  • Koploper****
  • June 13, 2022

Ik wist niet zeker of ik correct had uitgecheckt en hiervoor heb ik de servicedame om hulp gevraagd 

Dat is vreemd want er zijn in Eindhoven poortjes en die gaan alleen open als u correct uitcheckt.


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • June 13, 2022

Je bent inderdaad keurig uitgecheckt om 9:42. Die € 12,00 (5 minuten later) voor een treinreis zonder incheck is inderdaad onterecht en kan je terugkrijgen via de Klantenservice.