Ik reis van ede-wageningen naar maastricht op 8 maart jl. ik reis met een vrij reizen dag. In Nijmegen check ik uit en bij Arriva en en dan gaat het blijkbaar fout want de ns rekent het incheck tarief. Ik krijg de mededeling dat er niet is uitgecheckt en vraag het instaptarief terug. Helaas en per ongeluk vul ik als eindstation Maastricht in ipv Nijmegen en vervolgens wordt mijn instaptarief niet gecorrigeerd of terug betaald. Wat nu?
U kunt hiervoor het beste rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice. Dan krijgt u een echt persoon te spreken en dan kunt u uw verhaal uitleggen.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Het is inderdaad het belangrijkste dat u altijd incheckt en daarna aan het eind van de reis uitcheckt bij dezelfde vervoerder.
Reisde u met een keuzedag en checkte u in tijdens de daluren?. Ik denk dat u het beste even contact op kunt nemen met Klantenservice. Bellen is het beste nu. 030 7515155. Het lastige is dat Arriva er ook bij betrokken is. Er is wel een internetsite voor, maar dan wordt het mogelijk nog ingewikkelder.
Die kater weer….;-)
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.