Gisteren, 8 januari, heb ik ruim op tijd ingecheckt voor de trein van Kampen die om 15.32 zou vertrekken.
Deze trein verviel, waardoor ik in Zwolle niet op tijd bij de NS in kon checken om ook voor het vervolg van de reis mijn keuzedag te kunnen gebruiken. Daardoor heb ik van Zwolle naar Leiden het volle tarief moeten betalen.
Graag zou ik dit bedrag retour ontvangen.
Beste antwoord door Sascha NS
Goedemiddag Marrechie. Welkom bij de NS Community.
Hiervoor kan je een Geld Terug Bij Vertraging-aanvraag indienen via: Geld terug bij vertraging | Klantenservice | NS Deze zal vermoedelijk in eerste instantie afgewezen worden. Je mag in dat geval reageren op de afwijzigingsmail met daarin een grondige uitleg van de situatie en dan zal de claim nogmaals in behandeling worden genomen.
Goedemiddag Marrechie. Welkom bij de NS Community.
Hiervoor kan je een Geld Terug Bij Vertraging-aanvraag indienen via: Geld terug bij vertraging | Klantenservice | NS Deze zal vermoedelijk in eerste instantie afgewezen worden. Je mag in dat geval reageren op de afwijzigingsmail met daarin een grondige uitleg van de situatie en dan zal de claim nogmaals in behandeling worden genomen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.