beantwoord

Verschil in facturen

  • 2 November 2023
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Goedendag,

Samen met mijn vrouw hebben wij op woensdag 18 en donderdag 19 oktober gebruik gemaakt van het openbaar vervoer (OV). Nu ontvangen wij de facturen (nr: 420012809297 en nr: 420012809330) en er worden verschillende bedragen in rekening gebracht. Hoe is dit mogelijk?

OV-chipkaarten: <verwijderd door mod> van HAM <achternaam> en <verwijderd door mod> van FJPM <achternaam>.

Op de reis van 18 oktober 2023 heb ik op maandag een rectificatie i.v.m. uitcheck gemist ingediend, maar hierna zijn er nog verschillen.

Verder wil ik aangeven dat wij beiden op woensdag 18 oktober ook gereisd hebben van Boxmeer naar Nijmegen. Deze reis is niet meegenomen in de facturering. ??

Met vriendelijke groet,

Frans

icon

Beste antwoord door mrfreeze 2 November 2023, 12:39

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi FransH53,

Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij jullie klantgegevens.

Voor specifieke vragen over facturen kun je rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.

We willen natuurlijk wel meedenken, maar dan hebben we iets meer informatie nodig. Wat zijn de verschillen? Wellicht kun je een screenshot van de factuur en/of reishistorie plaatsen?

Voor wat betreft de reis van Boxmeer naar Nijmegen: Het wil bij NS Flex nog wel eens een tijd duren voor alle reizen verwerkt zijn door NS. Het komt ook voor dat later gemaakte reizen eerder verwerkt zijn, er is soms geen peil op te trekken. Waarschijnlijk worden die reizen op de volgende factuur alsnog in rekening gebracht.

Badge +3

Ik vermoed dat een gemiste uitcheck (vanuit Boxmeer) roet in het eten gegooid heeft, waardoor er een prijsverschil optreedt voor een reis Nijmegen - Rotterdam.

Boxmeer - Nijmegen - Rotterdam kost voltarief € 26,85 waarvan € 6,58 voor Arriva en € 20,00 voor NS. Dat zal als het goed is ook zo op je factuur staan.

Reis je alleen Nijmegen - Rotterdam dan kost het € 24,00 (gemiste uitcheck vanuit Boxmeer wordt dan mogelijk een € 20,00 correctie, maar daarover had je dus al contact gehad).

 

Reageer