Vermoedelijk hebt u het Studentenreisproduct en NS-Flex op dezelfde kaart gezet. Op de site van DUO wordt er voor gewaarschuwd dat u dat niet moet doen omdat dat tot extra kosten leidt. Het systeem weet namelijk in sommige gevallen niet welk abonnement u wilt gebruiken.
Welkom op onze NS Commuity Jiewen. Tamzin heeft vermoedelijk gelijk. Neem contact op met NS klantenservice om het NS Flex product van de kaart te verwijderen.
Goedendag, dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity waarbij wij niet bij klantgegevens kunnen.
Een factuur kun je inzien als je via de website inlogt bij MijnNS. Voor vragen over jouw factuur kun je telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Als je een factuur hebt gekregen zul je naast Studentenreisproduct ook flex op dezelfde kaart staan. Dat werkt niet goed samen, daar wordt voor gewaarschuwd. De extra kosten zul je niet terugkrijgen. Om meer kosten te voorkomen moet je flex opzeggen en van jouw kaart halen
Dankjewel! Moet ik de factuur gewoon betalen? Krijg ik geen uitzondering?
Dankjewel! Moet ik de factuur gewoon betalen? Krijg ik geen uitzondering?
U kunt de Klantenservice bellen maar meestal is de conclusie dat u gewoon moet betalen.
Dankjewel! Moet ik de factuur gewoon betalen? Krijg ik geen uitzondering?
U kunt de Klantenservice bellen maar meestal is de conclusie dat u gewoon moet betalen.
Dat ligt eraan wanneer de reizen gemaakt zijn. In het weekend zou je met een SRP 40% korting krijgen maar met Flex Basis krijg je dat niet, want dan krijgt Flex Voorrang.
Vermoed dat je helemaal niets krijgt, omdat zowel DUO als NS waarschuwen om een SRP en Flex te combineren.