beantwoord

Vraag over het factuur

  • 4 September 2023
  • 6 reacties
  • 101 Bekeken

Beste mevrouw/heer,

Mijn naam is Jiewen Dai. Ik heb een vraag over de factuur 410012050016 van Ov-chipkaart 3528 0704 0998 1065. Deze kaart heeft student reis product week vrij, maar ik heb toch meer dan 100 euro factuur van u gehad.

kunt u ever voor mijn checken dat zijn er misgegaan met mijn kaart?

Met vriendelijk groet,

Jiewen Dai

icon

Beste antwoord door Laura NS 4 September 2023, 09:15

Bekijk origineel

6 reacties

Vermoedelijk hebt u het Studentenreisproduct en NS-Flex op dezelfde kaart gezet. Op de site van DUO wordt er voor gewaarschuwd dat u dat niet moet doen omdat dat tot extra kosten leidt. Het systeem weet namelijk in sommige gevallen niet welk abonnement u wilt gebruiken.

Welkom op onze NS Commuity Jiewen. Tamzin heeft vermoedelijk gelijk. Neem contact op met NS klantenservice om het NS Flex product van de kaart te verwijderen.

Reputatie 7
Badge +3

Goedendag, dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity waarbij wij niet bij klantgegevens kunnen.

Een factuur kun je inzien als je via de website inlogt bij MijnNS. Voor vragen over jouw factuur kun je telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Als je een factuur hebt gekregen zul je naast Studentenreisproduct ook flex op dezelfde kaart staan. Dat werkt niet goed samen, daar wordt voor gewaarschuwd. De extra kosten zul je niet terugkrijgen. Om meer kosten te voorkomen moet je flex opzeggen en van jouw kaart halen

Dankjewel! Moet ik de factuur gewoon betalen? Krijg ik geen uitzondering?

Dankjewel! Moet ik de factuur gewoon betalen? Krijg ik geen uitzondering?

U kunt de Klantenservice bellen maar meestal is de conclusie dat u gewoon moet betalen.

Badge +3

Dankjewel! Moet ik de factuur gewoon betalen? Krijg ik geen uitzondering?

U kunt de Klantenservice bellen maar meestal is de conclusie dat u gewoon moet betalen.

Dat ligt eraan wanneer de reizen gemaakt zijn. In het weekend zou je met een SRP 40% korting krijgen maar met Flex Basis krijg je dat niet, want dan krijgt Flex Voorrang.

Vermoed dat je helemaal niets krijgt, omdat zowel DUO als NS waarschuwen om een SRP en Flex te combineren.

Reageer