beantwoord

waar blijft mijn NS kaart?

  • 2 June 2022
  • 5 reacties
  • 200 Bekeken

Ik heb al wel de eerste factuur gekregen. Mijn kaart zou 1 juni starten, maar heb hem nog steeds niet gekregen

icon

Beste antwoord door Lorena NS 2 June 2022, 11:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Leendert-Jan en welkom bij de NS Community! 
Heb je toevallig de kaart besteld op 24 of 25 mei? Deze OV-chipkaarten zijn helaas vertraagd. Als je een abonnement hebt, kun je contact opnemen met onze klantenservice voor tijdelijk reisrecht. Dan kun je in ieder geval met de voorwaarden van je abonnement reizen.

Waar is mijn nieuwe ns ov kaart ? 

Goedenavond Iwonki, welkom op de NS Community. 

 

Ik mis wat context. Is je oude kaart verlopen en heb je niet automatisch een nieuwe gekregen, of heb je net als TS een abonnement besteld en de kaart nog niet binnen? In het eerste geval, bij een betaald NS abonnement zouden wij de kaart moeten verzorgen en kan je contact opnemen met onze klantenservice om de 7,50 euro terug te vragen die de kaartvernieuwing kost via OV-chipkaart. Als het tweede het geval is, dan kan je zoals Lorena hierboven ook aangeeft, met oNS contact opnemen voor tijdelijk reisrecht en bij OV-chipkaart navragen waar de kaart blijft.  

Hallo 

Ik ben een nieuwe abonnement aangegaan bij NS Dal Voordeel voor € 5,10 per maand. Ik heb een nieuwe fotokaart besteld en nu weet ik niet of deze naar het oude adres is gestuurd. Hoe kan ik het controleren? 
mvg Iwona 

Badge +3

Dat kunt u navragen bij de klantenservice van NS. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer