Skip to main content
Antwoord

waarom kan ik geen geld terugvragen voor NS flex voor een vergeten uitcheck op24 mei jl.

  • July 3, 2022
  • 6 reacties
  • 1659 Bekeken

Op Mijn NS lees ik een melding dat ik geen geld terug kan vragen bij een vergeten uit check ?

Hoe zit dit precies;  op schiphol ben ik vergeten uit te checken toen ik voor een vakantie wegging en ik voor het eerst met de trein naar schiphol ging.

Bij terugkomst van de vakantie zag ik pas waar de checkuit palen stonden..  die had ik dus gemist :-(

Maar nu nog een geldbedrag retour ?  Hoe regel ik dat ?

Beste antwoord door MoDe

www.uitcheckgemist.nl

 

6 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • July 4, 2022

Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • July 4, 2022

Mocht het niet lukken via de link van MoDe, neem je dan even contact op met onze NS Klantenservice?


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • July 4, 2022

Voor reizen met NS (Flex of niet doet er niet toe) kan het niet via Uitcheckgemist, dat moet dus via de Klantenservice.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • July 10, 2022

die werkt dus niet met een flex-abonnement;  dat heb ik als eerste geprobeerd..


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • July 10, 2022

die werkt dus niet met een flex-abonnement;  dat heb ik als eerste geprobeerd..

Dan zul je contact moeten zoeken met de klantenservice.


  • Reisadviseur***
  • July 11, 2022

Bel de klantenservice op rustige tijdstip (na 21.00 uur) dan kunnen ze je vast wel helpen. Bel je op drukke tijden, dan is het risico dat je lang moet wachten.