Skip to main content

Op Mijn NS lees ik een melding dat ik geen geld terug kan vragen bij een vergeten uit check ?

Hoe zit dit precies;  op schiphol ben ik vergeten uit te checken toen ik voor een vakantie wegging en ik voor het eerst met de trein naar schiphol ging.

Bij terugkomst van de vakantie zag ik pas waar de checkuit palen stonden..  die had ik dus gemist :-(

Maar nu nog een geldbedrag retour ?  Hoe regel ik dat ?

www.uitcheckgemist.nl

 


Mocht het niet lukken via de link van MoDe, neem je dan even contact op met onze NS Klantenservice?


Voor reizen met NS (Flex of niet doet er niet toe) kan het niet via Uitcheckgemist, dat moet dus via de Klantenservice.


die werkt dus niet met een flex-abonnement;  dat heb ik als eerste geprobeerd..


die werkt dus niet met een flex-abonnement;  dat heb ik als eerste geprobeerd..

Dan zul je contact moeten zoeken met de klantenservice.


Bel de klantenservice op rustige tijdstip (na 21.00 uur) dan kunnen ze je vast wel helpen. Bel je op drukke tijden, dan is het risico dat je lang moet wachten.


Reageer