Deze mail heb ik 2 weken geleden gekregen, maar ik heb nog steeds de juiste e-mail niet ontvangen.
Bladzijde 1 / 1
Waneer je de juiste email ontvangt kunnen we hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet zeggen. Neem daarvoor telefonisch, via X, Facebook of chat contact op met NS klantenservice.
Ik dacht dat de klantenservice hier kon antwoorden Bedankt.
Helaas niet. Dit is geen klantenservice. Wij zijn reizigers die elkaar proberen te helpen maar we draaien niet aan de knoppen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.