wanneer wordt mijn ov kaart thuis bezorgd

  • 8 October 2022
  • 4 reacties
  • 237 Bekeken

Ik heb een ov kaart met abonnement bestelt. Ik krijg nu een factuur die ik moet betalen maar de kaart is er nog niet. 


4 reacties

Reputatie 7
Badge

Zou het kunnen dat u eerst moet betalen voordat uw kaart binnenkomt?

Ik heb op 4 oktober ook een ov-chipkaart met abonnement gekocht. Ook meteen het eerste maandbedrag afgerekend maar vandaag 11 okt nog steeds geen ov-kaart ontvangen, en op mijn NS account zie ik ook geen producten staan. 

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Kiekster en welkom bij de NS Community! 
Balen dat de kaart nog niet binnen is! Als jouw abonnement al wel van start is gegaan, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Hierbij kun je het OV-chipkaartnummer opvragen zodat je bij de klantenservice van de OV-chipkaart kan navragen waar de OV-chipkaart blijft. En mocht je al willen reizen, kun je ook tijdelijk reisrecht ontvangen via onze klantenservice.

Reputatie 7
Badge +1

Antw is dus meestal dat het ´ergens´ bij PostNL is blijven hangen of in een zak zit. Of dat net in Uw buurt geen postbode voorhanden was oid. Er zit geen track&trace op. Van die dingen die je vast zelf ook wel kan bedenken. Dat betaling daar totaal los van staat eigenlijk toch ook wel?

Zoals lorena uitlegt is er een regeling waardoor je geen extra kosten (beh. dan voor tijdrovend NS opnw contacteren) zal hebben, als dat ABO ook al ingegaan was.

Reageer