beantwoord

aantal Ov fietsen in Maastricht Noord

  • 26 August 2023
  • 5 reacties
  • 99 Bekeken

Geachte dames/heren,

Hoe komt het dat er op bovengenoemd station zo weinig OV-fietsen beschikbaar zijn?

Hier stond vanmorgen slechts 1 fiets.

Afgelopen week stonden er 3 fietsen.

Ik ben voor mij werk afhankelijk van de OV-fiets.

Ik kom omstreeks 07:15 uur aan met de trein.  Je zou dan verwachten dat er nog een aantal fietsen staan.

Groet,

Jos

 

icon

Beste antwoord door Lorena NS 26 August 2023, 11:24

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Geachte dames/heren,

Hoe komt het dat er op bovengenoemd station zo weinig OV-fietsen beschikbaar zijn?

Hier stond vanmorgen slechts 1 fiets.

Afgelopen week stonden er 3 fietsen.

Ik ben voor mij werk afhankelijk van de OV-fiets.

Ik kom omstreeks 07:15 uur aan met de trein.  Je zou dan verwachten dat er nog een aantal fietsen staan.

Groet,

Jos

 

Ik ben voor mijn werk afhankelijk van de OV-fiets.

Dit zou u echt niet moeten willen, want zoals hier al uit 1000 topics blijkt, het is een grote gok of op kleine locaties wel of niet een OV-fiets beschikbaar is. Ook door de megahoeveelheid zwerffietsen door het nieuwe slot komt het vaak voor dat er op een station geen OV-fiets beschikbaar is. U kunt beter een goedkope 2e hands fiets kopen en daarmee naar het werk gaan.  

Reputatie 2

Ov fiets zal wel vergoed worden door de werkgever, dat zal het succes of tekort ook wel helpen. Ik had ook een eigen fiets gestalt.

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Robberts Jos en welkom bij de NS Community! 

Het aantal fietsen op de locaties wordt zo goed mogelijk ingedeeld naar de vraag ernaar. Op dit station zijn op het moment 7 fietsen inzetbaar waarvan er nu 6 verhuurd zijn. Ik zal jouw melding in ieder geval wel doorzetten! 

Dank je voor je reactie Lorena.

Badge +3

Als er 7 fietsen inzetbaar zijn, zijn er dus 3 defect. Die snel maar vervangen dan.

Overigens is het aantal beschikbare fietsen al 6 dagen niet boven de 3 gekomen.

https://ovfietsbeschikbaar.nl/locatie/mtn001/verloop

Reageer