Skip to main content
Antwoord

achter gelaten OV fiets

• May 6, 2025
  • 6 reacties
  • 73 Bekeken

Op Bevrijdingsdag is er voor ons hek een OV fiets achtergelaten.

fietstnummer: B34930

Hij staat er vandaag nog. Kunnen jullie hem laten ophalen. 
Adres: Galggouw 6 in Broek in Waterland 

Beste antwoord door Daniël NS

Dit klopt allemaal, maar na even intern te kijken staat deze fiets al open met een ophaal bericht! Dit wordt nog opgehaald. 😊

6 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • May 6, 2025

Bedankt voor het melden. Wij, reizigers net zoals jij, kunnen de fiets niet komen ophalen. Een moderator kan wel zorgen dat de melding bij de juiste mensen komt.

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • May 6, 2025

Welkom bij de NS Community!

Als de fiets nog geen week verhuurd is kan men weinig doen, ze zullen niet de huurder benaderen dat die ergens een fiets achtergelaten heeft.

Als hij er volgende week nog staat kan je dat melden in dit topic:

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 6, 2025

Dit klopt allemaal, maar na even intern te kijken staat deze fiets al open met een ophaal bericht! Dit wordt nog opgehaald. 😊

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • May 6, 2025

Oh haha, dan zal die niet op slot staan waarschijnlijk (of met een eigen slot) 😅

Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • May 6, 2025

Oh haha, dan zal die niet op slot staan waarschijnlijk (of met een eigen slot) 😅

Ik denk eerder dat die wel op slot staat en dat de huurder het o zo fijne elektronische slot niet meer open kreeg. Dus dan maar NS gebeld om de fiets op te laten halen. 

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • May 6, 2025

Ik denk eerder dat die wel op slot staat en dat de huurder het o zo fijne elektronische slot niet meer open kreeg. Dus dan maar NS gebeld om de fiets op te laten halen. 

Nadat ik het postte dacht ik dat ook, en is de zoveelste 😥