beantwoord

Achtergelaten OV fiets

  • 8 June 2023
  • 10 reacties
  • 121 Bekeken

Bij onze evenementenlocatie in Kamerik (Buitenplaats Kameryck, Oortjespad 3) zijn afgelopen weekend twee OV-fietsen achtergelaten, deze staan er nog steeds. Het gaat om nummer 14679 en 16108. Kunnen deze opgehaald worden? 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 8 June 2023, 18:16

Bekijk origineel

10 reacties

Hallo Kees de Groot en welkom bij de NS Community,

 

Vriendelijk bedankt voor het melden van deze fietsen. De 16108 zijn we al een hele tijd kwijt. De andere staat volgens mijn gegevens gewoon in Groningen. Weet je zeker dat het nummer klopt?

Reputatie 7
Badge +2

De andere staat volgens mijn gegevens gewoon in Groningen. Weet je zeker dat het nummer klopt?

Is dit niet een gevalletje andere letter voor het nummer (B i.p.v. F?).

Woerden heeft immers fietsen met elektronisch slot en die overlappen nogal eens met fietsen met een sleutel (die ze in Groningen nog hebben)

Ik dacht dat ik dat al had geprobeerd, maar ik heb niet goed gekeken. De B versie van dit nummer is inderdaad vermist, maar is vorige week al opgegeven om op te halen.

Badge +3

Is dit niet een gevalletje andere letter voor het nummer (B i.p.v. F?).

Woerden heeft immers fietsen met elektronisch slot en die overlappen nogal eens met fietsen met een sleutel (die ze in Groningen nog hebben)

Off-topic maar “ik ga binnenkort weer eens naar Woerden en neem mee...” Een eigen https://www.action.com/nl-nl/search/?q=fietsslot (want het risico op een half uur lopen naar het station is het me niet waard).

Plaats geen berichten die:

• Commerciële links of boodschappen bevatten (spam).

Badge +3

Plaats geen berichten die:
• Commerciële links of boodschappen bevatten (spam).

Anders verwoord dan: koop *ergens* een eigen slot (of misschien heb je er al eentje, neem die mee!) is geen commercie hoor.

Reclame Code Commissie vindt het ook prima als je op de radio zegt dat je die sloten ook bij HEMA of Halfords of zo kan kopen (je moet dan geloof ik minimaal 3 merken of winkels noemen?) Bij deze 🤣

Had er al ‘off-topic’ bij gezet, dus verwijder de link naar Action gerust 😁

Overigens, als ik zeg dat de koffie van Bakker Bart of Julia’s of AH ToGo lekkerder (of goedkoper) is dan bij Kiosk of Starbucks is dat geen (anti) reclame, maar een mening of zelfs een feit.

Ik hou het dit keer bij een foei.

Badge +3

Ik hou het dit keer bij een foei.

Terecht, zal me inhouden 🤣

 

Dit zijn de fietsen met nummer 👍🏻

Fijn! Bedankt! Ik ga ze melden. ;D

Reageer