Achtergelaten OV fiets

  • 10 July 2023
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Op het zandpad op het eiland tussen Nijmegen en Lent staat al ruim twee weken een OV fiets. Deze is door iemand achtergelaten; ik kom er dagelijks langs en de fiets staat nog steeds op dezelfde plek. De fiets staat halverwege tussen brug ‘de Oversteek’ en de spoorbrug. Op het zandpad, naast de Waal. Kan deze opgehaald worden? Zonde, want de fiets ziet er bog bruikbaar uit nu.


3 reacties

Goedenavond Bosch91, welkom op de NS Community!

Heb je voor mij het OV-fiets nummer? Dan kan ik kijken of de OV-fiets vermist wordt.

Reputatie 7
Badge +2

Om een fiets op te kunnen halen heeft NS een nummer van de fiets nodig. En sowieso kunnen ze 'm pas ophalen als de reguliere verhuurtermijn (maximaal 21 dagen) voorbij is.

Maar inderdaad zonde. Laatst nog in het nieuws dat NS onder meer in Nijmegen een tekort aan OV-fietsen had. Ja, dat heb je gauw als al die fietsen met elektronisch slot ergens achtergelaten worden en dan pas na 3 weken + enkele weken voor het ophalen weer verhuurbaar zijn.

Vandaag weer langsgelopen om het nummer van de fiets te noteren. Maar de fiets was weg! Ik hoop dat deze weer bij NS terug is!

Reageer