beantwoord

Afmelden van ov-fiets met kapot elektronisch slot

  • 3 May 2023
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

Afgelopen zaterdag mijn eerste kennismaking met fiets met elektronisch slot. Tijdens de rit kreeg ik deze na enige keren goed gebruikt te hebben niet meer op slot en uiteindelijk de fiets terug naar stalling Helmond centraal gebracht. De QRcode achterop bagagedrager bracht mij niet naar een hulplijn, een medewerker was niet te bespeuren. De fiets achter de poortjes gelaten. Nu aanmaning: ik had het blijkbaar meteen moeten melden: hoe en bij wie? In vroeger systeem, met uitgiftezuil kon je defect melden...

icon

Beste antwoord door Daniël NS 3 May 2023, 17:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6

Je kunt in het geval van een defect altijd contact opnemen met onze klantenservice voor verder advies. Ik raad je nu ook aan om dit te doen om te laten kijken wat ze nog voor je kunnen betekenen met oog op deze aanmaning.

Reageer