Ik heb gisteren 27-02 een fiets gehuurd met nieuw slot. Vandaag ingeleverd. Ik kreeg een pushmelding van de NS app dat de huur is beeindigd. Maar toch zie ik bij Mijn NS in de app dat ik toch nog de fiets in gebruik heb. De teller voor de ritduur loopt nog steeds op. Het inlevermoment was al vanochtend vroeg. Zit er vertraging in of is er iets niet goed?
Hey Michael83,
Vreemd dat je verschillende informatie ziet. De app heeft vaak tijd nodig om reisgegevens te verwerken, maar als je nu zeker wil weten of het inleveren goed gelukt is, kun je dit altijd even navragen bij onze klantenservice.
Hey Michael83,
Vreemd dat je verschillende informatie ziet. De app heeft vaak tijd nodig om reisgegevens te verwerken, maar als je nu zeker wil weten of het inleveren goed gelukt is, kun je dit altijd even navragen bij onze klantenservice.
Bedankt, het bleek gelukkig inderdaad enkel wat vertraging in de app te zijn. De rit wordt nu netjes als afgesloten getoond!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.