Skip to main content
Antwoord

Afsluiting rit niet volledig in systeem

  • February 28, 2024
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

Ik heb gisteren 27-02 een fiets gehuurd met nieuw slot. Vandaag ingeleverd. Ik kreeg een pushmelding van de NS app dat de huur is beeindigd. Maar toch zie ik bij Mijn NS in de app dat ik toch nog de fiets in gebruik heb. De teller voor de ritduur loopt nog steeds op. Het inlevermoment was al vanochtend vroeg. Zit er vertraging in of is er iets niet goed?

Beste antwoord door Lorena NS

Hey Michael83

Vreemd dat je verschillende informatie ziet. De app heeft vaak tijd nodig om reisgegevens te verwerken, maar als je nu zeker wil weten of het inleveren goed gelukt is, kun je dit altijd even navragen bij onze klantenservice.

2 reacties

Lorena NS
Moderator
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 28, 2024

Hey Michael83

Vreemd dat je verschillende informatie ziet. De app heeft vaak tijd nodig om reisgegevens te verwerken, maar als je nu zeker wil weten of het inleveren goed gelukt is, kun je dit altijd even navragen bij onze klantenservice.


  • Auteur
  • Intercity
  • February 28, 2024

Hey Michael83

Vreemd dat je verschillende informatie ziet. De app heeft vaak tijd nodig om reisgegevens te verwerken, maar als je nu zeker wil weten of het inleveren goed gelukt is, kun je dit altijd even navragen bij onze klantenservice.

Bedankt, het bleek gelukkig inderdaad enkel wat vertraging in de app te zijn. De rit wordt nu netjes als afgesloten getoond!