beantwoord

Afsluiting rit niet volledig in systeem

  • 28 February 2024
  • 2 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb gisteren 27-02 een fiets gehuurd met nieuw slot. Vandaag ingeleverd. Ik kreeg een pushmelding van de NS app dat de huur is beeindigd. Maar toch zie ik bij Mijn NS in de app dat ik toch nog de fiets in gebruik heb. De teller voor de ritduur loopt nog steeds op. Het inlevermoment was al vanochtend vroeg. Zit er vertraging in of is er iets niet goed?

icon

Beste antwoord door Lorena NS 28 February 2024, 12:27

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey Michael83

Vreemd dat je verschillende informatie ziet. De app heeft vaak tijd nodig om reisgegevens te verwerken, maar als je nu zeker wil weten of het inleveren goed gelukt is, kun je dit altijd even navragen bij onze klantenservice.

Reputatie 1

Hey Michael83

Vreemd dat je verschillende informatie ziet. De app heeft vaak tijd nodig om reisgegevens te verwerken, maar als je nu zeker wil weten of het inleveren goed gelukt is, kun je dit altijd even navragen bij onze klantenservice.

Bedankt, het bleek gelukkig inderdaad enkel wat vertraging in de app te zijn. De rit wordt nu netjes als afgesloten getoond!

Reageer