beantwoord

Dubbelgeld voor ov fiets?

  • 24 June 2023
  • 3 reacties
  • 103 Bekeken

Factuur niet in te zien en fiets dubbel betaald

Laatst kreeg ik een rekening van 88,95 euro van de NS. Ik wist niet waarvoor, in mijn ns zag ik geen facturen. Daarom heb ik gestorneerd om uit te zoeken.

Nu lijkt het te gaan om de huur van een ov fiets die ik 10 dagen heb gehad. Echter ik zie hem niet bij mijn facturen. 

Rekenend van 4,45 voor de eerste 72 uur en 5 euro per 24 uur daarop volgend,. Kom ik uit op een bedrag van rond de 50 euro. Niet 90. De fiets lijkt mij dubbel in rekening gebracht. Mijn vragen aan NS is.

Hoe zit dit nu?

  • wat kost een fiets als je hem 10 dagen huurt
  • Waarom zie ik hem de factuur niet bij mijn facturen.
icon

Beste antwoord door Tochjo 24 June 2023, 17:18

Bekijk origineel

3 reacties

 

Badge +3

De vijf euro komt na 72 uur bovenop de 4,45 euro per dag, niet in plaats daarvan. Op basis daarvan vermoed ik dat er 11 dagen huur in rekening is gebracht: 11 × 4,45 + 8 × 5 = 88,95 euro.

De vraag waarom de factuur niet zichtbaar is, kunnen wij niet beantwoorden. Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en facturen.

U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om die vraag aan een medewerker van NS te stellen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Badge +3

.

Reageer