Ik heb zojuist een e-mail binnen gekregen dat ik een toeslag krijg omdat ik volgens de e-mail de OV fiets noisy terug heb gebracht. Dit klopt niet, want ik heb de fiets al sinds zondag 16 juli terug ingeleverd bij de fietsenstalling. Hoe komt het dat ik dan deze e-mail krijg? En wat moet ik doen, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat er een toeslag op komt als ik de fiets al heb ingeleverd.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Selina!
Ik adviseer je om even contact te leggen met onze klantenservice (telefonisch, chat of via Twitter of Facebook) over dit probleem.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.