Er was geen ov fiets

  • 27 May 2023
  • 4 reacties
  • 94 Bekeken

In Lelystad liep ik zonet de ov fietsen plek in, je moet dan je pasje scannen en aangeven dat je een ov fiets wilt huren. Dat deed ik, maar er was helemaal geen ov fiets meer. Er stond er 1, maar die band was kapot. Nu moest ik weer door die poortjes en mn pas scannen. Heb ik nu betaald en denkt ns dat ik nu een fiets heb? Want ik kan geen fiets inleveren (heb er geen) nu en wil geen boete. En natuurlijk als ik betaald heb voor die 'ov fiets' wil ik graag mijn geld terug. Hoe zit dit? Alvast bedankt! 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Het beste kun je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Zij kunnen met jou meekijken, wij kunnen hier niet bij klantgegevens.

Oke, ik ga het proberen. Bedankt! 

Reputatie 7
Badge +3

Oke, ik ga het proberen. Bedankt! 

Toevoeging: Als je binnen kwartier terug gebracht heb, dan zou er geen huur zijn. Maar je bent nooit met een fiets weggegaan. Klantenservice kan zien wat er geregistreerd is en eventueel de huur afsluiten.

Reputatie 6

Als je geen fietssleutel uit een sleutelkastje hebt gepakt of geen elektronisch slot hebt geopend met je OV-chipkaart is er geen huurperiode gestart. Het naar binnen en buiten gaan door de poortjes heeft daar geen invloed op.

Reageer