beantwoord

Extra fietsen plaatsen in ns station Oisterwijk

  • 25 July 2023
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

Er staan standaard 8 OV fietsen bij ns station Oisterwijk. Nu er toch extra fietsen bijkomen, zou dat aantal wel verdubbeld kunnen worden om niet mis te grijpen.

icon

Beste antwoord door Daniël NS 25 July 2023, 19:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Hey Arie K. Welkom bij de NS Community.

Ik zie intern dat dit naar 12 OV-fietsen is gegaan, waarvan 2 op het moment niet bruikbaar zijn. Ik kan je helaas niet zeggen of dit aantal nog verder aangepast gaat worden, maar ik zet je verzoek voor nog meer fietsen wel door! 

Badge +3

Volgens https://ovfietsbeschikbaar.nl/locatie/Ot001 zouden er 24 zijn, maar in juli is de beschikbaarheid niet boven de 10 uitgekomen. Zouden er dus nog 12 bij komen?

Reputatie 6

Dat is mogelijk, maar ik zie dit (nog) niet intern terug. 😅 Als ik even verder lees over waar ze hun data vandaan halen kom ik hier op uit:

Het aantal fietsen, de locatie, de routebeschrijving en/of de openingstijden kloppen niet
De basisgegevens voor deze website (de aantallen actueel beschikbare fietsen, de locatie, een eventuele routebeschrijving en openingstijden) worden aangeleverd door de exploitant van de OV-fiets, de Nederlandse Spoorwegen. Indien er iets niet klopt aan deze zaken, kunt u dit het beste rechtstreeks melden bij Nederlandse Spoorwegen.

Iets anders klopt niet
Deze website produceert op basis van de data van de Nederlandse Spoorwegen zelf de volgende statistieken: gemiddelde beschikbaarheid, verloop van beschikbaarheid en het maximum aantal fietsen (per locatie). Klopt er hier iets niet aan? Laat het weten via: feedback@ovfietsbschikbaar.nl.

Dikgedrukt even het belangrijkste gedeelte, het maximum aantal fietsen per locatie wat ze laten zien komt niet direct van ons en kan dus afwijken. Ik sluit zeker niet uit dat er nog meer OV-fietsen kunnen komen, maar het maximale nummer fietsen wat ze nu laten zien klopt niet met wat we intern hebben staan in ieder geval.

Reageer