beantwoord

factuur

  • 2 December 2022
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Hoi, ik heb een factuur van jullie binnen gekregen van NS Flex maar daar staan kosten op van “OV fiets”. Alleen met mijn ov heb ik nooit een fiets gebruikt, klopt dit? 

icon

Beste antwoord door Erryt NS 2 December 2022, 14:48

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Deemzzx en welkom bij de NS Community,

 

Dat is vreemd. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen we dit voor je uitzoeken. Op de factuur zelf staat ook over welke periode het gaat dat je de fiets hebt gehuurd. Daar staat tevens waar de fiets was gehuurd.

Reputatie 7
Badge +1

Heb je ook precies gekeken in de rekening zelf via mijnNS-en via site, net via app? Er komen nogal eens wat misleidende zaken door. Bij Fiets blijkt het ook soms voor te komen dat pas na weken/maanden huurdagen in rekening worden gesteld-maar als je echt nooit zo´n ding hebt gehuurd-en ook kaart nooit hebt uitgeleend aan bekende om dat te doen-blijft het vreemd.

Hoewel na vele jaren volgen niks meer echt vreemd voorkomt aan wat NS of de factureerderij weet te presteren of zootje van te maken.

Badge +3

Welk bedrag staat er voor OV-fiets? Op pagina 2 van de factuur kan je de details zien voor het huren van een fiets.

Volgens mij staat het op pagina 1 alleen als kosten voor deur-tot-deur diensten.

Reageer