Ik heb een maand geleden een NS fiets gehuurd. Helaas ging die fiets gelijk kapot(ketting) Ik moest toen mijn fiets achterlaten helaas. Utrecht gemeente had toen mijn fiets verplaatst naar een fietsdepot. Ik had toen na een tijdje door dat mijn fiets daar stond. Ik heb NS mijn sleutel opgestuurd met een envelop en de fiets weer teruggebracht naar Utrecht Centraal. De fiets was dus binnen. Alsnog besloot de NS om 350 euro extra af te schrijven van mijn rekening terwijl de fiets en de sleutel allang ingeleverd was. Hoe kan dit? En mag dit? Ik heb dus bij Geschillencommissie een klacht ingediend over de werkwijze. Wat me ook stoort is hoe erg de NS klantenservice langs elkaar heen werkt. Het lijkt wel een bedrijf die met 1984 systemen werkt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.