factuur voor gestolen ov fiets die niet is gestolen | NS Community
beantwoord

factuur voor gestolen ov fiets die niet is gestolen

  • 28 April 2022
  • 1 reactie
  • 141 Bekeken

Hallo, ongeveer een maand geleden dacht ik dat mijn ov-fiets was gestolen. Hiervoor had ik de klantenservice gebeld. Daarna bleek dat de gemeente hem naar het fietsdepot had gebracht, dus heb ik de ov fiets gewoon teruggebracht naar het station. Hierna heb ik nog gebeld met de klantenservice om aan te geven dat de fiets niet was gestolen en ik hem heb ingeleverd. De collega zou het toen in het systeem aanpassen. Nu krijg ik tot mijn verbazing een factuur waarop staat €350 voor de gestolen ov fiets. Deze is dus niet gestolen! Ik heb het geld gestorneerd en hoop dat het zo geregeld kan worden. Momenteel zit ik in peru dus kan helaas niet bellen naar de klantenservice.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 28 April 2022, 14:30

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Rowel Deelen en welkom bij de NS Community!

Het spijt me om te lezen dat de zaak toch nog niet is afgerond. Onze Klantenservice is ook bereikbaar via via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS'). Het is dus niet per se noodzakelijk om te bellen.

Ik zou dan ook adviseren om een berichtje te sturen via een van deze kanalen, mijn collega’s kunnen dan mee kijken naar de situatie.

Reageer