Skip to main content

Beste NS ik heb op 31-8-24 een ov fiets gehuurd in Winschoten. Omdat de fiets geen snelbinders had heb ik hem weer op slot gezet en een andere fiets gepakt die wel bij mij paste. Dit is ook duidelijk in de factuur te zien dat ik kort daarna de andere fiets heb genomen. Voor de 1e poging wordt nu 3 dgn huur gerekend? Wat kan ik doen, ik heb netjes de regels gevolgd, hier ga ik natuurlijk niet mee accoord😊 

alvast bedankt voor jullie reactie

vriendelijke groet Susanne A. uit Amsterdam

Hoi @Susanne A,

Dat klinkt inderdaad als “onjuiste factuur".

Op deze Community proberen reizigers andere reizigers te helpen. Echter we kunnen geen gegevens opzoeken of inzien. Dus ook geen facturen.

Ik denk dat u het beste contact op kunt nemen met de NS klantenservice door te bellen naar 030-751 51 55 (dag en nacht bereikbaar). Ze kunnen met u meekijken en eventuele zaken die mis zijn gegaan rechtzetten. Succes!


Reageer