Ik heb 6 nov een fiets geleend en dezelfde dag ingeleverd toch krijg ik een boete? Zonder herinneringen te hebben gehad.
Ik heb 6 nov een fiets geleend en dezelfde dag ingeleverd toch krijg ik een boete? Zonder herinneringen te hebben gehad.
Hoi Inger79,
Je kunt daarvoor het beste rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService via telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.
Tip voor volgende keer: In de app kun je via MijnNS het nummer van ovfiets die je huurt invoeren. Je kunt dan als je hem terugbrengt zien of dat goed gegaan is.
Voor nu heb je er.niets aan en kun je het beste contact opnemen met Klantenservice. Bij bellen kies voor de optie OV fiets.
Ik heb 24 april een fiets geleend en ook weer teruggeplaatst in Schagen. Ik heb een mail ontvangen dat de fiets niet terug is geplaatst. Hoe kan dat?
Ik ben met de trein van 18.52 vanuit Schagen vertrokken, de fiets zal tegen 18.40 teruggeplaatst zijn.
Graag verneem ik hoe het nu verder gaat. Ciska Brunsveld.
Hoi Ancitwni65,
Je kunt daarvoor het beste rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService via telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.