Skip to main content
Antwoord

fiets ingeleverd toch boete

  • November 27, 2022
  • 4 reacties
  • 198 Bekeken

Ik heb 6 nov een fiets geleend en dezelfde dag ingeleverd toch krijg ik een boete? Zonder herinneringen te hebben gehad.

 

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi Inger79,

Je kunt daarvoor het beste rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService via telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.

4 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • November 27, 2022

Hoi Inger79,

Je kunt daarvoor het beste rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService via telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • November 27, 2022

Tip voor volgende keer: In de app kun je via MijnNS het nummer van ovfiets die je huurt invoeren. Je kunt dan als je hem terugbrengt zien of dat goed gegaan is.

Voor nu heb je er.niets aan en kun je het beste contact opnemen met Klantenservice. Bij bellen kies voor de optie OV fiets.


  • Op het juiste spoor
  • April 28, 2023

Ik heb 24 april een fiets geleend en ook weer teruggeplaatst in Schagen. Ik heb een mail ontvangen dat de fiets niet terug is geplaatst. Hoe kan dat?

Ik ben met de trein van 18.52 vanuit Schagen vertrokken, de fiets zal tegen 18.40 teruggeplaatst zijn.

Graag verneem ik hoe het nu verder gaat. Ciska Brunsveld. 


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • April 28, 2023

Hoi Ancitwni65,

Je kunt daarvoor het beste rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService via telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.