beantwoord

Fietssleutel kwijt fiets staat in bewaakte stalling

  • 6 December 2022
  • 3 reacties
  • 506 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Helaas ben ik de sleutel kwijt van mijn fietsslot. 
Mijn fiets staat in een bewaakte stalling op Utrecht Centraal waar ik sinds gister een abonnement voor heb afgesloten. 
Hoe krijg ik mijn fiets open zonder reserve sleutel en zonder dat het personeel denkt dat ik mijn eigen fiets steel? Ik heb geen aankoopbewijs omdat ik de fiets van mijn zus heb overgenomen. 

icon

Beste antwoord door Laura NS 7 December 2022, 10:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Helaas ben ik de sleutel kwijt van mijn fietsslot. 
Mijn fiets staat in een bewaakte stalling op Utrecht Centraal waar ik sinds gister een abonnement voor heb afgesloten. 
Hoe krijg ik mijn fiets open zonder reserve sleutel en zonder dat het personeel denkt dat ik mijn eigen fiets steel? Ik heb geen aankoopbewijs omdat ik de fiets van mijn zus heb overgenomen. 

Je zus om het aankoopbewijs vragen?

Welkom op onze NS Community, Kimst. Wat naar zeg! Wat ik zelf zou doen is bij binnenkomst de situatie uitleggen en de fiets zo nauwkeurig mogelijk beschrijven. En ook omschrijven waar precies de fiets staat, en er in een rechte lijn naartoe lopen. Als het personeel dan ziet dat de omschrijving klopt, dan zou ik daartoe snel geneigd zijn het te geloven. Verder weet ik het zelf ook even niet, naast wat Henkpeetersen adviseert.

Reputatie 7

Sowieso een goed idee om je fiets te laten graveren. Als je eigen adres erin staat, dan zal het jouw fiets wel zijn. Of die van je zus, in dit geval.

 

Maar goed… dat is voor de volgende keer.

Reageer