beantwoord

foute factuur fietsenstalling

  • 19 October 2023
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Begin deze maand heb ik 2x mijn eigen fiets gestald in de fietsenstalling van Alphen aan den Rijn. Dat was op 2 oktober en op 7 oktober. Sinds kort moet je in-en uitchecken bij een poortje. Beide keren keurig in-en uitgecheckt maar vorige week kreeg ik een factuur van NS van €2,75 waarbij vermeld stond dat ik van 2/10 tot en met 7/10 gestald zou hebben. Daar klopt dus niet van. Ik heb geklaagd bij de klantenservice hierover maar zij kunnen/willen hier niets aan doen. Ook heb ik een klacht hierover ingediend maar ook daarover kunnen ze niet zeggen of dit dit behandeld wordt. Ik heb het bedrag gestorneerd maar ik sta eigenlijk machteloos en onterecht dat ik moet dus bewijzen dat NS fout zit. Hoe krijg ik dit goed? Het is niet veel geld maar het klopt gewoon niet en is een principe kwestie nu voor mij. Het poortje is nieuw dus het zou ook heel goed aan het poortje kunnen liggen. Inmiddels ook een aanmaning gekregen van de NS vanwege bovenstaande.

icon

Beste antwoord door MoDe 19 October 2023, 07:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Storneren is geen goed idee. Je kunt het beste die €2,75 betalen en opnieuw contact opnemen met NS klantenservice. Betaal je niet dan zal het uiteindelijk naar een incassobureau gaan en van je €40 extra kwijt.

Reageer