Skip to main content

Ik heb op maandag 2 september een OV fiets gehuurd op Tilburg centraal station. Nou heb ik deze fiets op 3 september net iets voor 15:00 keurig weer terug gebracht. Er hangen camera’s voor de fietsenstalling die duidelijk kunnen laten zien dat ik de fiets daadwerkelijk heb terug gebracht. Nu bleek de OV-fiets gestolen te zijn en kwam ik er pas na 3 weken achter doordat alle waarschuwingsmailtjes in de spam zijn belandt.
 

Ik schrok me helemaal dood toen ik dit voor het eerst las en ben gelijk met de klantenservice gaan bellen. Ik heb uiteindelijk een proces verbaal opgesteld en de klantenservice van de NS gevraagd of ze de camerabeelden kunnen verlengen om te bewijzen dat ik daadwerkelijk de fiets heb teruggebracht rond die tijd (dit kon helaas niet). Nu heb ik een mail gestuurd met het proces verbaal en krijg ik als reactie dat de fiets gevonden is en dat deze is meegenomen door de handhaving naar een fietsdepot.


Wat moet ik nu doen en krijg ik mijn geld terug? Ik heb namelijk geen weet van dit allemaal en ik heb belachelijk veel geld hiervoor moeten betalen terwijl de fiets gewoon al gevonden was.

 

mvg,

Marijn

Goedemiddag MarijnS1234, Welkom op de NS Community!

Wat een vervelende situatie. Ik kan goed begrijpen dat je geschrokken bent van de e-mail. Ik wil je vragen contact op te nemen met onze klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X. Mijn collega kan dan samen met jou kijken naar een oplossing.


Reageer