getraceerde fiets | NS Community

getraceerde fiets

  • 19 October 2022
  • 7 reacties
  • 74 Bekeken

Er staat een NS Fiets in Den Bosch bij een fietsenrek aan de Frederik Hendriklaan kruising Baden Powellstraat. Zonder zadel - niet op slot. Nr 12718.


7 reacties

Reputatie 6

Hey Johannes 11. Welkom bij de NS Community! 

Bedankt voor de melding. Op dit moment is deze fiets nog afgehuurd. Ik zou je niet kunnen zeggen waarom iemand de sleutel dan in de fiets laat zitten of wat er met het zadel is gebeurd, maar dit is nog een reguliere verhuring en ik kan geen melding maken om dit op te laten halen als de huurder de fiets nog kan gebruiken.  

Badge +3

Den Bosch heeft fietsen met een elektronisch slot, dus daar zal geen sleutel in zitten neem ik aan?

De huurder benaderen is zeker ook geen optie? Misschien dat de huurder het slot niet dicht kreeg en daarom het zadel maar meegenomen heeft?

Anders wel vreemd dat iemand een zadel jat terwijl heel de fiets niet op slot staat (of zou een zadeldief denken dat een fiets met elektronisch slot getraceerd kan worden?) 😅

Reputatie 6

Helaas kan ik niet zomaar in contact komen met de huurder. Verder heeft deze fiets nog wel een regulier slot, dus het blijft raar. 😅

Badge +3

Helaas kan ik niet zomaar in contact komen met de huurder. Verder heeft deze fiets nog wel een regulier slot, dus het blijft raar. 😅

Haha ja, kan je wel zien bij welke verhuurlocatie de fiets hoort?

Reputatie 6

Helaas kan ik niet zomaar in contact komen met de huurder. Verder heeft deze fiets nog wel een regulier slot, dus het blijft raar. 😅

Haha ja, kan je wel zien bij welke verhuurlocatie de fiets hoort?

Dat wel, deze fiets hoort bij OV-fiets HUB Zuid! Binnen een HUB willen fietsen nog wel eens anders geplaatst worden dus een fiets heeft niet een vast station. Ik kan je helaas helaas geen verdere details over de verhuring vertellen, maar alles lijkt verder wel normaal goed te staan. 

Reputatie 7
Badge +2

Den Bosch heeft fietsen met een elektronisch slot, dus daar zal geen sleutel in zitten neem ik aan?

OV-fiets.nl geeft alleen bij 's-Hertogenbosch zelf aan dat de fietsen een elektronisch slot hebben.

's-Hertogenbosch Oost, Rosmalen en Vught hebben ook OV-fietsen en daar staat er niet bij dat ze een elektronisch slot hebben. Dus de huurder kan ook best vanaf een van die drie stations zijn gaan fietsen, zo'n grote afstand is dat immers niet.

Badge +3

Tja, ander topic zo’n fiets met elektronisch slot inleveren in Vught, of andersom zo’n slot aantreffen op een in Vught gehuurde fiets… Ellende gegarandeerd 😥

 

Reageer