beantwoord

gevonden OV fiets

  • 20 January 2022
  • 11 reacties
  • 377 Bekeken

Hoi NS, er staat al maanden een OV fiets bij het flatgebouw aan de Zijlsterraklaan, Utrecht. Het is fiets nummer 34477.

 

icon

Beste antwoord door Denice NS 20 January 2022, 11:29

Bekijk origineel

11 reacties

Hoi Veraaaa. Welkom bij de Community.

Goed dat je dit doorgeeft. Ik ben op die locatie zelf niet bekend dus ik heb even op Streetview moeten kijken. Zou je bepaalde herkenningspunten kunnen aangeven? Of staat de fiets bijvoorbeeld ter hoogte van een bepaald huisnummer? Weet je ook of de fiets vaststaat met bijvoorbeeld een ketting?

Hoi,

de fiets staat niet vast aan de ketting. 
Het is bij Zijlsterraklaan 1, Utrecht. En dan aan de zijde van de Langerakbaan (kruising Langerakbaan en Zijlsterraklaan). 
Ik hoop dat het zo wat duidelijker is. 

Dankjewel! Ik ga het signaal doorgeven! We doen ons best om de fiets binnen uiterlijk 5 werkdagen op te halen.

Beste NS-medewerk(st)er,

Op de hoek van de Laan van Nieuw Oost Indië en de Juliana van Stolberglaan in Den Haag staat op de stoep bij de Christus Triumfatorkerk, Jul v Stolberglaan 154 (tegenover de tramhalte richting het centrum) aan de J van Stolberglaan-zijde al weken een OV-fiets met nummer 58909. De fiets staat vast aan de ketting. Missen jullie deze fiets?

Ik ben groot fan van de ov fiets goed dat dit veel gepromoot wordt. Bij veel stations genoeg fietsen. Momenteel werk ik in Bodegraven en helaas bijna elke dag mis. Er staan 8 fietsen in kluisjes om 815 uur pak je telkens mis. Dat moet en kan beter

er staat al meer dan 5 dagen een ov fiets bij de Jumbo Belcrumweg in Breda en wel op slot.

OV nr 60299. De fiets wordt niet verplaatst. In de avonduren is het een donkere plaats. 

Reputatie 6
Badge +2

er staat al meer dan 5 dagen een ov fiets bij de Jumbo Belcrumweg in Breda en wel op slot.

OV nr 60299. De fiets wordt niet verplaatst. In de avonduren is het een donkere plaats. 

Bedankt voor je melding, Jan! Op dit moment wordt de fiets nog verhuurd en gaan we ervan uit dat deze ook teruggebracht wordt. Ik heb deze informatie wel bij de OV-fiets vermeld zodat ze weten waar deze staan als hij niet teruggebracht wordt.

Genoemde fiets staAT NOG STEEDS AFGESLOTEN bij de Jumbo aan de Belcrumweg.

Ik ken de werkwijze van OV niet, maar vind het een vreemde gang van zaken.

Misschien is persoon wel ziek. 

Bedankt voor de reminder! Ik zie dat de fiets inmiddels inderdaad wordt vermist. Een huurder heeft drie weken de tijd om de fiets alsnog in te leveren na het moment van verhuur, dat is in dit geval blijkbaar niet gedaan.

Ik heb een verzoek ingediend om de fiets op te halen.

Goedemorgen

op de John Frost brug in Arnhem (stad uit) staat een ov fiets. Denk dat deze hier al even staat, het zadel mist van de fiets. 
 

groeten Els

 

Bedankt voor het melden! Ik zie inderdaad dat we deze missen. Ik heb het doorgezet!

Reageer