beantwoord

Gevonden OV-fiets

  • 31 August 2022
  • 6 reacties
  • 142 Bekeken

Reputatie 7
Badge +2

Bij station Veenendaal-De Klomp staat fiets 40088 al geruime tijd, zeker een week, in de reguliere fietsenrekken aan de Stationsplein-zijde. Hij staat ongeveer halverwege de het tweede pad door de stalling aan de rechterkant.

Is die toevallig vermist?

icon

Beste antwoord door Lorena NS 1 September 2022, 10:47

Bekijk origineel

6 reacties

Goedenavond Daniel.

Goed dat je dit even meld. Ik heb echter de fiets opgezocht en ik kom onder dit nummer alleen een fiets tegen die al 3 jaar niet meer in gebruik is. Heb je er heel toevallig ook een letter voor zien staan of een foutje in het nummer gemaakt? Want dan meld ik hem graag aan als zwerffiets. 

Reputatie 7
Badge +2

Nee, staat geen letter voor het nummer. Ik kom er morgen weer, dan zal ik het nummer even dubbelchecken op het achterspatbord (heb wel vaker hernummerde fietsen gezien, dus wellicht is er aan de voorkant een stickertje af gevallen ofzo)

Reputatie 7
Badge +2

Blijkt inderdaad te gaan om een sticker die eraf gevallen is aan de voorkant. Op het achterspatbord van diezelfde fiets staat nummer 50639. Stond vandaag op precies dezelfde plek als de rest van afgelopen week, dus lijkt niet in gebruik meer te zijn.

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Super! Ik heb de melding doorgezet.

Reputatie 7
Badge +2

Een maand verder staat deze OV-fiets nog op exact dezelfde plek in de stalling. Blijkbaar wil NS 'm toch niet zo graag terug ;-)

Neeeeee. Meen je niet. Ik ga hem direct weer als spoed aanmelden. Hij heeft nog steeds status verdwenen. Hoe kan dat nou?

Reageer