beantwoord

gevonden OV-fiets

  • 4 December 2022
  • 6 reacties
  • 135 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Er staat al ruim een week een OV fiets in Buren (Gld) met nummer 67070. Zijn jullie deze kwijt? 

icon

Beste antwoord door Tomas NS 4 December 2022, 11:05

Bekijk origineel

6 reacties

Goedemorgen Jolvm en welkom bij onze Community.

Deze zijn we inderdaad kwijt. Kun je een zo specifiek mogelijke locatieomschrijving met mij delen? Denk aan adres, herkenpunten, of hij tegen een hek, boom of gebouw staat en of hij met een kettingslot vast zit. Ik zorg er dan voor dat mijn collega's van OV-fiets de fiets komen ophalen. Alvast bedankt!

Hij staat tegenover de Prinsenhof in Buren. Dat is op de hoek van de Bijen en Erichemsekade.
Staat tegen een lantaarnpaal en op slot. hopelijk vinden jullie de fiets  

 

Reputatie 6
Badge +2

Hi Jolvm
Met jouw omschrijving lijkt me het niet moeilijk om de fiets te vinden. Bedankt voor je melding! Ik heb het doorgezet om de fiets op te laten halen.

Hi, ik zie dat de fiets al weg is. Dat zou snel zijn na mijn melding. Ik hoop dat ie niet weer verdwenen is. Mijn foto was van zondag. 
succes! Groet Jolanda

Al weken staat er, dag ennacht, een OV fiets met nummer 77080 bij de bushalte Van Hoornkade te Leiden. Deze bushalte bevindt zich op de hoek van de Hadewychlaan en de Stevenshofdreef te Leiden, De fiets staat op slot, maar is niet bevestigd aan de fietsbeugel. Er hangt wel een kettingslot om de fiets maar is niet in gebruik.

Groet, Peter

Bedankt voor het melden. Ik zie dat er al eerder contact over deze fiets is geweest. Hopelijk wordt de fiets snel opgehaald.

Reageer