beantwoord

Graag OV-Fietscarrousel plaatsen op Station Dronten. Want er zijn nu veel te weinig OV-fietsen in Dronten.

  • 5 April 2023
  • 4 reacties
  • 73 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Vraag: Kan de NS van die ronde OV-Fietscarrousels plaatsen op station Dronten?

Probleem: Op station Dronten staan op dit moment echt veel te weinig OV-Fietsen. Graag dus met spoed meer OV-fietsen op station Dronten.  

Het voordeel van zo’n ronde OV-Fietscarrousel is, dat het relatief weinig ruimte innnemt op het station. En er kunnen per carrousel wel zo'n 25 OV-fietsen in. Werkt perfect.

Alvast hartelijk bedankt namens de vele treinreizigers in Dronten. 

icon

Beste antwoord door Aurora NS 5 April 2023, 14:59

Bekijk origineel

4 reacties

Ik zie dat je ook in een ander topic gereageerd hebt waar ikzelf al heb aangegeven dat er een suggestie wordt doorgezet en ik niet met zekerheid kan zeggen of dit ook werkelijkheid kan worden.

Daarbij heb ik je een privébericht gestuurd. Wil je hier op ingaan s.v.p.?

Beste Aurora NS,

Dank voor je antwoord en reactie! 
Mijn topic gaat specifiek over het plaatsen van OV-fietscarrousels op station Dronten. In plaats van de aparte OV-fietskluizen. Omdat een OV-Fietscarrousel meer OV-fietsen kan bevatten, en bovendien veel minder plaats inneemt op het station. 
Het is logisch dat het topic te maken met de andere topics over de OV-fietsen en de OV-fietskluizen op station Dronten. Als er nog vragen of opmerkingen zijn over het topic dan hoor ik dat uiteraard graag. 
Alvast hartelijk bedankt, en met vriendelijke groeten, 

JK

Badge +3

Fietscarrousels zijn nogal storingsgevoelig, maar als er geen ruimte is voor kluisjes is dat een optie.

O.a. Zeist (busstation in het centrum) en Veenendaal - De Klomp hebben die.

Reputatie 7
Badge +2

O.a. Zeist (busstation in het centrum) en Veenendaal - De Klomp hebben die.

Veenendaal de Klomp heeft geen carrousel maar een fietsbox. Carrousels zijn best wel zeldzame huurlocaties en inderdaad storingsgevoeliger.

De meeste fietsen passen overigens in een fietsbox (maximaal 32) en dat neemt ongeveer dezelfde ruimte in. Volgens mij is daar in Dronten ook plek zat voor.

Reageer