Help, ik heb mijn ov-fiets wel geleverd | NS Community
beantwoord

Help, ik heb mijn ov-fiets wel geleverd

  • 7 July 2022
  • 5 reacties
  • 153 Bekeken

Volgens NS heb ik mijn ov-fiets niet ingeleverd, wat wel het geval is. Momenteel ben ik in het buitenland, met een slechte internet verbinding en kan ik niet in contact komen met NS via hun klantenservices. Wat moet ik doen om te bewijzen dat ik de fiets wel heb ingeleverd?

 

icon

Beste antwoord door Laura NS 8 July 2022, 12:27

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Loesvandeg, welkom op onze NS Community. Je dient dit aan te geven bij de klantenservice. Die kan je op meerdere manieren bereiken. Telefonisch, via live-chat en social media (Twitter: NS_online/Facebook: NS).

Hoi Loesvandeg, welkom op onze NS Community. Je dient dit aan te geven bij de klantenservice. Die kan je op meerdere manieren bereiken. Telefonisch, via live-chat en social media (Twitter: NS_online/Facebook: NS).

Hi Laura, ik heb geen Twitter, via mijn buitenlandse provider lukt het mij niet om de NS via hun telefoonnummer te bereiken en door de chat functie kom ik niet doorheen. Is het mogelijk om via deze weg of de mail het op te lossen?  Hoor het graag! Loes

Reputatie 7
Badge +1

via mijn buitenlandse provider lukt het mij niet om de NS via hun telefoonnummer te bereiken

Mag je van jouw provider niet eens een normaal telefoonnummer in Utrecht bellen?

via mijn buitenlandse provider lukt het mij niet om de NS via hun telefoonnummer te bereiken

Mag je van jouw provider niet eens een normaal telefoonnummer in Utrecht bellen?

Het lukt vanuit Albanië niet met het juiste landcode het nummer te bereiken. Mijn vriend heeft het ook geprobeerd.Via de chat een uur gewacht, ook geen reactie. Zojuist letterlijk Twitter aangemaakt om in contact te komen. Ik wil gewoon dat het is opgelost want die fiets heb ik na twee dagen gewoon op Amersfoort centraal ingeleverd.

Lastig! Ik hoop dat het nu via Twitter lukt. Anders mag je mij ook een privébericht sturen en kijk ik of ik het voor je kan afsluiten. 

Reageer