Hello everybody I
ca n't add ov-fiets into my ns account through app or web.
It 's looping over login page, while I 'm already logged in.
Do you have any Idea?
I don’t have business card, I don’t have NS flex subscription
Antwoord
I can't add ov-fiets into my ns account
Beste antwoord door Stijn NS
Good afternoon daryasary and welcome to the NS Community.
As Thom has already mentioned, you do need a personal OV-chipcard in order to purchase an OV-fiets subscription. You can combine that however, but you'll need a working Mijn NS account for it first. For that problem, I would suggest contacting our Customer Service. My colleagues can take a look at the situation. You can reach them by phone, via Social Media or chat. All contact details can be found here.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.