Sticky beantwoord

Ik heb een OV-fiets gevonden, en nu?



Toon eerste bericht

210 reacties

In Pijnacker staat fiets 69995 al meer dan 2 weken op een gekke plek, kruising Oostlandpad met Overgauwseweg. Is deze fiets misschien vermist?

Goedemiddag Dennie99. Welkom bij de NS Community.

Bedankt voor de oplettendheid! Ik geef het door.

OV fiets gevonden nr. 20742 adres AH, Terweeplein 3, Oegstgeest 

 

Bedankt voor het melden. Ik zet het door zodat de fiets kan worden opgehaald.

Op het terrein van het Radboudumc in Nijmegen staat al een paar weken OV fiets B44217. Is deze vermist? Zo ja, dan ga ik even kijken waar ik 'm kan neerzetten zodat deze opgehaald kan worden.

Reputatie 6
Badge +2

Deze fiets is inderdaad vermist. @bramgeenen wil je laten weten waar je de fiets precies neerzet? Dan kan ik de melding in ons systeem zetten om de fiets op te laten halen.

Ik kon toch geen betere plek verzinnen, dus ik heb 'm laten staan. Als je naar de Zernikeplaats gaat, dan is daar een parkeerplaats met slagboom (waar jullie niet in kunnen). Aan de overkant van de parkeerplaats staat de fiets.

 

Reputatie 6
Badge +2

Super, bedankt voor de melding! De fiets zal snel opgehaald worden.

Super, bedankt voor de melding! De fiets zal snel opgehaald worden

De fiets staat er nog steeds

 

Inderdaad zie ik dat de fiets nog wacht om te worden opgehaald. Ik heb geen zicht in de planning van het team dat zich hiermee bezig houdt, maar ga ervan uit dat het niet heel lang meer gaat duren. De melding is in ieder geval wel goed doorgekomen, maar staat dus nog open. Dit kan te maken hebben met drukte.

Reageer