Skip to main content
Antwoord

inleveren ov fiets

  • October 7, 2024
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Goedemorgen,

 

Afgelopen zaterdag heb ik gebruik gemaakt van een ov fiets in Apeldoorn echter twijfel ik of deze juist is ingeleverd en dat de huur is gestopt. Kunt u dit voor mij checken? groet Roel

kaartnummer is 3528********* *aangepast moderator

Beste antwoord door Tochjo

U zou dat zelf moeten kunnen nagaan, in de NS-app. Zie deze pagina onder “Alle OV-fiets informatie bij de hand”.

Lukt dat niet? Neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

1 reactie

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • October 7, 2024

U zou dat zelf moeten kunnen nagaan, in de NS-app. Zie deze pagina onder “Alle OV-fiets informatie bij de hand”.

Lukt dat niet? Neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.