beantwoord

kan iemand van de ns helpen

  • 18 November 2023
  • 3 reacties
  • 81 Bekeken

Kan iemand hier induiken… heb onterecht een bericht ontvangen dat ik een fiets niet zou hebben teruggebracht. Dank alvast.

zie hier een passage uit de mail


Twee weken geleden heeft u de diefstal van een OV-fiets of OV-ebike bij ons gemeld. Wij willen u erop attent maken dat wij zowel de fietssleutel als het proces-verbaal nog niet hebben mogen ontvangen. Wij verzoeken u deze zo spoedig mogelijk op te sturen naar:
 
NS Klantenservice 
Afdeling OV-fiets
Postbus 2572
3500 GN Utrecht
 
Met het inleveren van de fietssleutel en het proces-verbaal verlaagt u de kosten naar € 70,00. Zonder ontvangst van beiden brengen wij de geldende aanschafwaarde van € 350,00 in rekening. Heeft u een OV-ebike gehuurd? Dan bedraagt de toeslag € 1.750,- (de helft van de geldende vervangingswaarde). De productvoorwaarden van OV-fiets en de kosten die wij in rekening brengen bij diefstal, vindt u terug op onze website.
 
Mocht de OV-fiets gestolen zijn met de sleutel in het slot en heeft u inmiddels het proces-verbaal aan ons opgestuurd, dan kunt u deze automatische mail als niet verzonden beschouwen.
icon

Beste antwoord door mrfreeze 18 November 2023, 14:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Hulp NS,

Daar kunnen wij je op deze community helaas niet mee helpen. Hier helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij jouw gegevens.

Neem contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.

Bijzonder, aan de telefoon verwezen ze me door naar de chat en bij de chat naar de community. Oftewel, wie bij de NS kan deze administratieve hulpvraag beantwoorden met een inhoudelijke reactie? Dank

Reputatie 5

Ik begrijp op dit moment dat je een bericht van de NS hebt gekregen waarin staat dat je een fiets niet hebt teruggebracht. Daarna heb jij aangegeven dat de fiets gestolen is. En de mail die je hier hebt geplaatst legt uit wat er hierna moet gebeuren.

Wat is het probleem eigenlijjk?

Reageer