beantwoord

kapotte OV fiets staat hier al 2 weken en zou binnen een week opgehaald worden? !

  • 8 August 2023
  • 15 reacties
  • 179 Bekeken

 

icon

Beste antwoord door Daniël NS 8 August 2023, 18:05

Bekijk origineel

15 reacties

Dank je wel voor het doorgeven. Ik ga kijken hoe het zit met deze fiets. Kan je de locatie nog eens sturen?

2244AE 

Reputatie 6

Met alleen een postcode zullen wij de fiets helaas niet kunnen vinden. Is het mogelijk dat je een straatnaam + huisnummer doorgeeft? Dan kan ik dit nogmaals voor je doorzetten!

Buurtweg 38 

Wassenaar

Wel raar dat er geadviseerd wordt om geen adres te vermelden!!!!

Reputatie 6

Bedankt! Ik heb een melding doorgezet om de fiets alsnog op te laten halen.

Fijn, bedankt! 
Krijg ik dan een bericht wanneer de fiets opgehaald wordt? 

Reputatie 6

Je krijgt hier verder geen bericht over, nee. 

Badge +3

Wel raar dat er geadviseerd wordt om geen adres te vermelden!!!!

Dat gaat over je privégegevens (adres, telefoon, kaartnummer) maar waar een verlaten OV-fiets staat op de openbare weg is natuurlijk geen privégegeven.

En nee, je krijgt daar geen bericht van. Of staat hij op een (afgesloten) privéterrein en kan men er niet bij zonder contact op te nemen?

Hij staat nu vast aan een toegangshek, maar volgende week komt Hekwerken Lisse voor onderhoud, dan moet de fiets dus weg zijn! 

Reputatie 7
Badge +3

Wel raar dat er geadviseerd wordt om geen adres te vermelden!!!!

Dat gaat over je privégegevens (adres, telefoon, kaartnummer) maar waar een verlaten OV-fiets staat op de openbare weg is natuurlijk geen privégegeven.

En nee, je krijgt daar geen bericht van. Of staat hij op een (afgesloten) privéterrein en kan men er niet bij zonder contact op te nemen?

Als je zegt “hé, voor mijn huis staat een verlaten OV-fiets en dit is het adres waar die staat” geef je natuurlijk wel je eigen adres. Maar je kan ook zeggen “hier in de buurt staat een OV-fiets, die staat ter hoogte van dit adres” en dan weet men niet dat het jouw adres is.

En zonder adres (postcode + huisnummer is al genoeg) wordt het wel lastig de fiets op te laten halen. Eventueel kun je het via een prive bericht doorgeven aan een moderor als je het niet openbaar wilt zetten.

Bij het melden van de kapotte OV fiets werd het adres al op 26 juli door de huurder opgegeven. 
Toen werd haar verteld dat deze fiets bínnen één week opgehaald zou worden. 
Dit is erg slechte service van de NS, er zou ook nog €50,00 ophaalkosten in rekening gebracht worden, terwijl er een defecte fiets werd meegegeven! 

Inmiddels is het alweer 3 weken geleden en de OV fiets staat er nog steeds!!!🤔

Goh, dat duurt lang! Waarom dat zo is, kan ik helaas niet achterhalen. Wel zie ik dat het ophalen van de fiets deze week op de planning staat, dus hopelijk is het binnen enkele dagen alsnog opgelost.

Dat hoop ik ook!

Iedere dag zie ik die fiets staan en dat geeft erg veel ergerNiS!!!

Reageer