Klacht: NS fiets + klantenservice | NS Community

Klacht: NS fiets + klantenservice

  • 20 March 2023
  • 2 reacties
  • 174 Bekeken

Op 3 maart heb ik een OV-fiets geleend bij NS. Deze fiets heb ik geleend in Etten-Leur en ik heb hem gehaald uit een kluis. Na een lange werkdag wilde ik hem terugbrengen maar toen stuitte ik op een probleem: de kluizen voor de OV-fietsen zaten vol!

Ik zette mijn fiets naast de kluisjes en nam contact op met de klantenservice rond 17:50. Deze nam op en nadat ik mijn uitleg gaf, kreeg ik een ´´oh dat is wel vreemd´ als antwoord. De beste medewerker kon me niet verder helpen, net als de 4 andere na hem.

Ik ben ondertussen al in de trein gestapt en pas in de trein richting Vlissingen kreeg ik iemand aan de telefoon die mij daadwerkelijk kon helpen. Wat fijn was, want na 25 minuten in de wacht en misschien 2 minuten zuivere spreektijd, was ik daar wel aan toe. 

 

De medewerker zei dat ik mijn sleutel op moest sturen naar: 3500 GN Utrecht 2572 NS klantenservice fiets. Dan zal zij in het systeem cancelen dat ik de fiets heb geleend. Dus nadat ik was omgereden naar de Primera om die sleutel op te sturen. Dacht ik dat ik dit eindelijk achter me kon laten…

Het is 17 maart en ik krijg een mail: Na twee weken wordt het eigen risico in rekening gebracht! Maarliefst 350 euro moet ik betalen omdat alle kluizen bezet waren, wat een fout is van NS! Ik kon het haast niet geloven, dus ik weer bellen. 

 

Ik had te veel hoop. Weer heb ik 16 minuten gebeld, weer ben ik 2 x doorverbonden. De eerste keer ben ik doorverbonden naar de verkeerde afdeling en de tweede keer ben ik gewoon opgehangen.

 

Ik heb alles gedaan wat er gevraagd werd en toch wordt ik gestraft. En dan heb ik het nog niet eens over hoe slecht ik ben behandeld door de klantenservice van NS. Graag wil ik dat ik deze waanzin achter me kan laten. Ook wil ik in ieder geval mijn 3,52 terug die ik heb moeten betalen aan Primera.

 


2 reacties

Welkom op de NS Community, Thomaat.

Dit klinkt als een verhaal dat een bijzonder onprettig staartje heeft gekregen. Hier zou ik graag zelf naar kijken met je. Wil je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres?

Thomaat heeft inmiddels contact gehad met collega's op Facebook, en hier is het probleem opgelost!

Reageer