Ik heb een tijd terug een ov fiets gehuurd op Utrecht centraal. Daar leek de band al erg zacht maar na even oppompen bij het service daar zou de fiets het weer goed moeten doen. Onderweg bleek de band toch echt lek en konden we niet doorfietsen. Ik heb toen dus gebeld en gevraagd wat ik moest doen. Mij is toen erg duidelijk uitgelegd dat ik de fiets moest laten staan en dat hij daar dan werd opgehaald. Ik hoefde hem zeker niet zelf terug te brengen. Ik heb minimaal drie keer gevraagd of de kosten daarvan voor mij waren en meermaals is mij op het hart gedrukt dat dat echt niet zo is. De €50 ophaal kosten zouden wel op de factuur verschijnen, maar die zouden daarna gelijk weer terug gestort worden. Zelf hoefde ik hier niks voor te doen en alles zou zo geregeld zijn. De factuur had inderdaad €50 ophaal kosten en deze zijn nu ook afgeschreven van mijn rekening. Ik heb al 3x geprobeerd NS te bereiken maar heb alle 3 de keren meer dan een half uur in de wacht gestaan en er niet doorheen gekomen. Ik ga er wel nog van uit dat ik die €50 terug krijg. Hoe kan ik dat zeker weten? Moet ik gewoon afwachten of kan ik via een andere manier contact met NS vinden?
Beste antwoord door Erryt NS
Bekijk origineel