Skip to main content
Antwoord

Kosten huur OV fiets

  • October 31, 2022
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Ik krijg net een mail van NS met het volgende:

Snel geregeld
Op reis met de OV-fiets

Een OV-fiets huren is zo gepiept. Sluit online het gratis fietsabonnement af en laad deze in op uw OV-chipkaart. Scan uw OV-chipkaart bij de fietsenstalling, neem de sleutel in ontvangst en u kunt meteen opstappen. De betaling wordt namelijk achteraf automatisch verrekend. Handig!

In dit mailtje ontbreekt het bedrag dat de fietshuur per dag kost, en ook info over de terugbrengtijd. Ik weet uit ervaring dat dit € 4,15 is/ Terwijl elders in deze mail wel de kosten voor het meenemen van de fiets in de trein vermeld worden (€ 7,50). Kan uw afdeling communicatie dit completeren in een volgende mailing?
 

Beste antwoord door Stijn NS

Goedemiddag Cor Visser en welkom bij de NS Community.

Alle informatie over de kosten en regels voor het huren van een OV-fiets kun je vinden op de informatiepagina daarvan, https://www.ns.nl/deur-tot-deur/ov-fiets. Ik weet niet precies om welke e-mail het gaat, maar ik ga ervan uit dat deze informatiepagina ook staat gelinked in de e-mail.

Ik zal je verzoek om deze informatie in de mail te plaatsen echter doorsturen.

3 reacties

Stijn NS
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 31, 2022

Goedemiddag Cor Visser en welkom bij de NS Community.

Alle informatie over de kosten en regels voor het huren van een OV-fiets kun je vinden op de informatiepagina daarvan, https://www.ns.nl/deur-tot-deur/ov-fiets. Ik weet niet precies om welke e-mail het gaat, maar ik ga ervan uit dat deze informatiepagina ook staat gelinked in de e-mail.

Ik zal je verzoek om deze informatie in de mail te plaatsen echter doorsturen.


  • Op het juiste spoor
  • September 15, 2023

Krijg een e-mail dat ik nog een NS fiets in mijn bezit heb maar heb deze afgelopen Dinsdag 12/09 al ingeleverd


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • September 15, 2023

Hoi HHH666,

Dan is er waarschijnlijk iets misgegaan bij het afsluiten van de rit. Neem contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.