beantwoord

Onbeheerde OVfiest

  • 23 May 2022
  • 6 reacties
  • 174 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties

 

Er staat al enkele dagen een onbeheerde OVfiets voor spoorlaan 10 (A t/m M) in Oss.
Hij staat er al zo lang dat de gemeente Oss inmiddels een flyer aan het stuur geniet heeft als waarschuwing dat de fiets opgeruimd gaat worden.

Het nummer van de OVfiets is: 24120

 

Ik weet niet waar ik dit anders had kunnen melden, daarom bij deze.

 

groet!

icon

Beste antwoord door Aurora NS 24 May 2022, 10:37

Bekijk origineel

6 reacties

Goedenavond kkn1 en welkom op de NS Community! 

Bedankt voor het melden van deze zwerffiets. Ik ga wel een beetje lastig doen, want we moeten onze meldingen iets nauwkeuriger maken om de fietsen in te kunnen leveren. Heb je een exacte locatie voor deze fiets, dus misschien ook een omschrijving van de locatie, hoe ziet het er uit, waar zit de fiets aan vast? Kan je dit nog laten weten?

 

De OVfiets staat tegen de kastanjeboom aan die voor spoorlaan 10 in Oss staat.

https://goo.gl/maps/Ho3KMqh2sepm6GEV7

 

Het is 170meter vanaf de fietsenstalling waar OVfietsen gehaald kunnen worden.

 

 

 

Dankjewel voor de aanvullende informatie. Hier kunnen we verder mee. Ik ga mijn collega's op de hoogte stellen.

 

 

 

De fiets staat nog onbeheerd op straat.

Hij moet wel gestolen zijn, of gehuurd met een gevonden/gestolen OV-chipkaart, ik ben benieuwd.

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Ik durf niet precies te zeggen wat er bij deze fiets aan de hand is. Maar ik zie wel dat de melding nog open staat. Dus ik ga ervan uit dat het niet lang meer duurt voordat deze opgehaald zal worden.

Er staat zeker ruim 3 weken een onbeheerde OV fiets op de NIEUWMARKT in Amsterdam.

Hij staat daar aan de zuidkant grenzend aan de Kloveniersburgwal naast de grote kleurrijke mozaïeken zitbank.

Het nummer is 78022.

Reageer