Vorige week heb ik een fiets geleend op het station van Woerden
Diezelfde avond heb ik de fiets en sleutel weer ingeleverd bij de bewaakte stalling
Nu ontvang ik ineens de volgende mail
REF 5174225106: Opvolging naar aanleiding van uw contact met NS Klantenservice
U ontvangt deze e-mail in verband met een OV-fiets die door u is achtergelaten op de OV-fiets verhuurlocatie Woerden op 24 februari 2022.Helaas moet ik u laten weten dat de fiets in kwestie (F36331) niet is aangetroffen op de door u opgegeven locatie. Ik raad u aan te controleren of de fiets alsnog te vinden is rondom de plek waar u deze heeft achtergelaten. Ook kunt u bij het gemeentelijk fietsdepot navraag doen of uw OV-fiets wellicht is opgehaald. Mocht u de fiets alsnog aantreffen dan ontvangen wij graag een zo exact mogelijke omschrijving van de locatie.
Mocht u de fiets niet aantreffen dan zullen wij deze helaas als gestolen moeten beschouwen. In dat geval dient u aangifte te doen bij de politie en ontvangen wij graag het proces verbaal. Ook vernemen wij graag waar de sleutel is. Mocht de sleutel nog in uw bezit zijn dan kunt u deze samen met het proces verbaal toesturen.Als zowel fiets als sleutel kwijt zijn wordt er op de volgende factuur € 350,- in rekening gebracht. Ontbreekt enkel de fiets dan betaalt u € 50,- eigen risico. Als alleen de sleutel ontbreekt rekenen wij hiervoor € 20,-.
Is dit een vergissing? Ik heb geen contact opgenomen met de klantenservice en de fiets netjes ingeleverd
Beste antwoord door Stijn NS
Bekijk origineel